Thursday 23 February 2012

Aku Memang Kuat :)

okay. this blog must've been sooooooo berhabuk kan ? SETAHUN SETENGAH TAHUN LEBIH  kot aq x update ! woahh~ let me get this straaight.
~pmr dah habis.
~result pun dah keluar.
~aq pun dah masuk sekolahh laen.
~dah ade kawan-kawan-kawan baru.
BUT that doesn't mean aq lupa kawan-kawan-kawan aq yang lama okay ? :)
hurm . talking about sekolah baru laa kan. aq oke jee KOT. homesick laa jugak. *tapi xdelah same mase aq form 1 dulu. **flashback. :( okay. i'm still trying hard to catch up things . i'm THE ONLY Kelantanese in my batch fyi . *bangga wehh . tapi Alhamdulillah aq boleh masuk aja dengan former f4 students . oh aq balikk kelantan naik AIRBUS BUS . sorang-sorang . i repeat SORANG-SORANG . awesome kan ? saya memang kuat hebat dan berdikari pun *kening-kening . esok pagi pegi terengganu . okay . mesti sangat letihhhh kan ? *memang laa. lusa dari terengganu aku balik sp. letih kuasa dua. or maybe tiga. boleh tak aku buat-buat demam supaya aku tidak perlu pulang secepat mungkin ? -.- * mampuih aku kalo ustaz mail baca . X0

No comments:

Post a Comment